Azok, akik jelen vannak a facebook oldalamon is azok már tudják, hogy azért vagyok így eltűnve, mert rossz a fényképezőgépem. A helyzet mondjuk változatlan, de kaptam egy kölcsön gépet még nem lesz működőképes a sajátom.

Hoztam is gyorsan egy újdonságot, méghozzá egy könyvjelzőt. Sokat bajlódtam a fényképezéssel, mert szokatlan a gép, de meg kell hagyni végeredményben szebb képeket készít az enyémnél. :)

Gondolom az már sok mindenkinek feltűnt, hogy mennyi vámpíros könyv/film jelent meg az utóbbi időben. Ezek a vámpíros történetek inspiráltak engem is, hogy megalkossam ezt a könyvjelzőt.  A könyvjelző karneol színű achát golyókkal készült. A nagyobbik kb.1,6 cm-es, szép nagy. A sógornőmnek készített cseresznyés könyvjelzőhöz is ilyet használtam. Áldom az eszem, hogy többet is vettem belőle nem csak azt a kettőt. Gyönyörű szép és még van belőle egy.

Elkelt

Címkék: design kézműves könyvjelző ajándék drót bookmark különleges wire egyedi draw jewelry ásvány achát ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr404523104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása