Sorozat

 2011.08.30. 16:42

Nézegettem a minap az ásványos dobozkámat és láttam, hogy többféle kőből is van több méretű golyó. Gondoltam kezdhetnék velük valamit, ezért kitaláltam, hogy csinálok egy amolyan fülbevaló "sorozatot". Alapjaiban mind hasonlítana, csak a forma és maga a kő fajtája változna. Az alap pedig a nagy, kisebb, még kisebb ásványgolyó lenne. Miután megterveztem a sorozatot elkezdtem a dobozkából összepárosítani a formát a kővel… hát bukta lett… az elképzelés jó volt. Csak amikor belekukkantottam a dobozba nem vettem észre, hogy nem megfelelően követi mindegyiknél egymást a golyók méretei. Így végül kiderült, hogy egyedül ametiszttel tudom megcsinálni. Na de majd beszerzem a hiányzó méreteket és akkor meglesz a sorozat, csak azért is! :) Most viszont egyelőre akkor lássuk az első felvonást, ametiszt golyókkal.

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót különleges wire fülbevaló egyedi draw jewelry ásvány ametiszt medál ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr523190973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása