Könyvjelző

 2011.08.17. 16:40

Meghoztam az újdonságokat! Ezek egyelőre saját használatra, illetve ajándékba készültek. Mivel szeretem a könyveket ezért gondoltam ebbe az irányba is drótozom kicsit. Kíváncsi vagyok a fogadtatásukra. Az elsőt ajándékba készítettem egy szintén könyvszerető barátomnak. A visszajelzésből ítélve tetszik neki!:) Egy homokóra, amiben rézdróttal próbáltam imitálni a homokot.

A másodikat magamnak készítettem. Sajnos a képekkel nehéz visszaadni, de azért remélem felismerhető, ez egy dobókocka. Élőben igazán jól mutat. Tisztára, mint egy társasjáték darabjai…:) Lehet a következő egy bábu lesz...? Ez is ezüstözött és rézdróttal készült, a pontok a kockán pedig fémgyöngyök.

És egy kép, hogyan is néz ki használat közben.

Címkék: design kézműves könyvjelző ajándék ékszer drót réz gyöngy különleges dobókocka wire homokóra egyedi draw jewelry ezüstözött lilien hour glass

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr973160629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása