Om

 2011.06.17. 12:00

Egy régi nagyon kedves volt osztálytársam adta az ötletet a tanulmányai kapcsán ehhez a motívumhoz. Köszönöm neki és a segítséget is. Mint ahogyan neki is mondtam a hinduk és a vallásuk terén nem igazán vagyok otthon… sőt szinte semmit nem tudok róluk. Így hozzá fordultam egy kis segítségért ez ügyben, ő így foglalta össze az „om-jelet” :

Három betűből áll: a-u-m.
A hang eredetének leírása az ősi hindu szentírásokban, a Védákban lelhető fel. Ez egy transzcendentális hang, melyet énekelve, vibrálva bárki képes lehet az anyag fogságába került elméjét az irányítása alá vonni.
Öröknek tartják. Az OM a Legfelsőbb Igazság, Isten közvetlen képviselője.
Szertartások, meditáció, ima és jógagyakorlatoknál szokták használni.

És ami az én részemet illeti… indiai achát elé került. Igen, jól olvassátok elé. Kb. 10 féle variációt terveztem, hogy hogyan nézzen ki, de mindegyiknél valami akadályozott, ezért úgy döntöttem kivételesen nem bonyolítom túl a dolgokat...de viszek bele valami újat. Ez a kő elé lógatás bizonyult a legjobbnak. A kő és a medál mérete is elég kicsike a maga 2,5 cm átmérőjével. Méretei miatt így nem volt egyszerű dolgom…

Címkék: design bőr kézműves ajándék ékszer drót hindu om különleges wire amulett egyedi draw jewelry ásvány medál achát ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr202991876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása