Anyák napja

 2011.05.02. 16:11

Ha kicsit több időm lett volna, akkor már tegnap felteszem, de így sikerült…

Sokszor hallottam anyukámtól az ékszereimet mutatva, hogy „ez is tetszik”, meg hogy „ilyet csinálhatnál nekem is” vagy, hogy „ilyet csak kicsit így meg úgy megvariálva neki is jó lenne”… Nah hát ezért úgy döntöttem rábízom a választást, hogy mi is készüljön neki vagy a másik lehetőség az volt, hogy kukkantson bele a kincsesládámba és válasszon magának valamit kedvére. Ez utóbbiból a bőség zavarában nem igazán ment a választás, végül dűlőre jutott, hogy a halszálkás szettemnek a fülbevalóját szeretné, de mivel nem tudná kihasználni a nyakláncot, ezért készítettem külön egy fülbevalót… természetesen nem ugyan olyat. Még a szetthez használt kövek 8 mm-esek voltak, addig a most használtak 6 mm-es. A kövek sem lettek ugyan azok, ezúttal ónixot és szodalitot használtam.

Megnyugodhatok, ez is elnyerte a tetszését és nagyon örült neki!:) 

Boldog Anyák napját kívánok minden anyukának!:)

Címkék: design kézműves fekete ajándék ékszer drót különleges fülbevaló egyedi draw szodalit onix jewelry ásvány ezüstözött lilien halszálka

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr312871967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása