Három hold

 2011.03.25. 02:32

Egy újabb baráti ötlettől vezérelve készítettem ékszert. Ismételten köszönet érte. :)

Aki kicsit jártas a boszorkányságban az felismeri ezt a jelképet, aki nem annak elmondom, hogy a Hármas Istennő jelképe, mely a hold három fázisát mutatja: a növekvő, a teli és a fogyó holdat. A medál stílusosan holdkővel készült, amit nehéz beszerezni ezért én is csak szintetikust tudtam sajnos. Végül kapott egy organza szalagot, így egy igazán boszis nyakék lett belőle. Egyszer viszont szeretném igazi holdkőből is elkészíteni ezt a szimbólumot egy kicsit másképpen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És nem, nem álltam boszorkánynak.:))) (bár egyesek szerint nem is kell, mert már az vagyok)

Elkelt

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr392769774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása