Végre

 2011.03.08. 17:17

Volt egy kis sérülés a kezemen, ami miatt nem tudtam napokig alkotni. Tanulság: ébredés után, félkómásan ne akarj késsel dobozos tejet kinyitni! Érdekes, hogy alapvetően egy apró kis semmiség (mert az, semmi komoly nem történt) mennyire tudja hátráltatni az embert. De megígérem, most már jobban fogok vigyázni az ujjaimra! :)

Az újonnan született medálnak is érdekes a története. Kicsit elméreteztem a drótokat és amire szántam arra nem lett jó, sőt semelyik kövemre sem. Kidobni viszont nem akartam, így hát hirtelen felindulásból "ráugrott" két rózsakvarc golyó. Szerintem aranyos lett a végeredmény, még ha a véletlen műve akkor is.

Elkelt

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót különleges wire rózsakvarc egyedi draw jewelry ásvány medál ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr272722289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása