Fánk

 2011.02.17. 17:04

Amikor megérkeztek a kövek nagyon lelkesen mutogattam édesanyámnak, aki ezt a kövecskét meglátva csak annyit mondott, hogy „Kíváncsi leszek, hogy ezzel mégis mit kezdesz?!”. Nem tudom, hogy azért volt,mert nem nyerte el a tetszését vagy, mert egyszerűen csak furcsának találta a furat nélküli fánk formát, de a lényeg, hogy amit "kezdtem vele" megváltoztatta a véleményét róla.

Hópehely obszidián fánk befoglalás, dupla gömbölyített bőrszálon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Őszintén szólva nekem annyira tetszik, hogy erősen gondolkodóba estem, hogy megtartsam magamnak. Még nem döntöttem el…

Megtarva:)

Címkék: design bőr kézműves ajándék ékszer drót különleges wire hópehely amulett egyedi draw jewelry ásvány medál ezüstözött lilien oszidián

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr452668384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása