Első szárnycsapások

 2011.01.23. 04:25

Úgy gondoltam ha már blogot kezdek, akkor a legjobb az elején kezdeni.
Amikor először megláttam egy drótból készült ékszert késztetést éreztem, hogy meg kell próbálnom, ki kell próbálnom. Ha pedig valamit csinálni akar az ember csinálja jól! Ebből adódóan elkezdtem kutakodni és rátaláltam Cleora. Azt hiszem a legjobb emberhez vitt az utam, hihetetlen kedves és türelmes a tanítványaival. Ezúton is köszönöm neki.
És akkor lássuk életem első drótcsodáját, amit Cleonál készítettem.

 

Ugye milyen ariii??:) Nem, nem adom...SENKINEK! :))

A második óra után pedig ezzel tértem haza

 

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót gyöngy különleges wire rózsakvarc egyedi draw jewelry ásvány medál ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr742606218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása