Karácsonyi ajándékozás

 2011.12.31. 17:02

Remélem mindenkinek kellemesen telt a karácsony. Ahogy ígértem, meghoztam a karácsonyi ajándékokat. Idén a könyvjelzőké lett a főszerep. Ezért jól elláttam vele mindenkit.:)

Van itt mindenféle, delfines kagylós tengeres könyvjelző, cseresznyés könyvjelző, magyaros motívummal ellátott könyvjelző. Természetesen mindegyik minta, az ajándékozott személyhez kacsolódik. Illetve van egy fonott bőr alapú karkötő is, gondolva arra, aki nem tudná kihasználni a könyvjelzőt. Egy hasonló karkötővel szerettem volna magamat is meglepni, de sajnos még nem jutottam el odáig az ünnepek alatt.

Címkék: design bőr kézműves karácsony könyvjelző ajándék ékszer drót kagyló különleges wire egyedi draw tigrisszem jewelry ásvány medál achát ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr773509847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása