Lukas, nem lukas...

 2011.11.15. 21:23

Nem olyan rég megkérdezték tőlem, hogy a köveken van-e luk? A válasz igen van. Legalább is az eddig bemutatottakon. Ugyanis vannak ám nekem furat nélküli, befoglalásra váró kövecskéim is. :) Most egy ilyet fogok mutatni, egy nagyon szép csepp alakú tigrisszemet. De hogy ne legyen olyan unalmas csepp alakú, nemes egyszerűséggel fordítottam rajta egyet és fejjel lefelé foglaltam be. Így már inkább valamiféle karomra hasonlít. A medál befoglalásba csempésztem még egy kis újdonságot is, a szemfülesebbek azonnal ki is szúrhatják.  A szokásostól eltérően vastagabb drótot használtam a többi drót körbetekerésére, amit még ki is lapítottam, így kölcsönözve neki még érdekesebb külsőt.

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót csepp különleges lánc wire egyedi draw tigrisszem jewelry ásvány medál ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr983385889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása