Mivé lettem...

 2011.02.12. 04:56

Ígértem, hogy visszatérek erre a medálra még, ennek most jött el az ideje.

A történet rövid. Barátnőm megkapja az ajándékát, majd kint felejti az asztalon és a drága kiskutyája (akit egyébként imádok) úgy dönt megkóstolja milyen lehet a rózsakvarc és a fém íze. De az is lehet, hogy egyszerűen csak nem tetszett neki amit én készítettem és úgy gondolta, hogy majd ő átalakítja kicsit.:)) Lássuk.

De semmi kesergés, "megjavítottam" és boldogan várja, hogy gazdája újra a nyakába akaszthassa. Remélem az új formája is tetszik neki.:)

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót különleges rózsakvarc egyedi draw jewelry ásvány medál ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr882655246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása