Körbe, körbe karika…

 2012.09.14. 19:42

Igen, igen megint nem voltam sokáig, amit nagyon sajnálok, de ha ez megnyugtat titeket nekem már elvonási tüneteim voltak, hogy nem drótozhattam. Na, de problémák mindig akadhatnak a lényeg, hogy ez is megoldódott és most már teljes erőbedobással lehet tovább drótozni.

Hoztam is nektek egy nagyon mutatós fülbevalót. Lila, csepp formájú swarovski kristállyal készült. Nekem olyannyira tetszik, hogy ha nem csap le rá valaki gyorsan elképzelhető, hogy megtartom magamnak… úgyhogy tessék gyorsan döntetni szeretnétek-e vagy sem. :)

65.JPG

Címkék: design kézműves ékszer swarovski drót csepp különleges wire fülbevaló egyedi earring jewelry ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr54777738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása