Weboldal

 2012.02.06. 12:04

Talán már azóta álmodozom egy saját kis weboldalról, mióta belevágtam az ékszerezésbe. Viszont úgy gondoltam, hogy még kicsi vagyok ehhez, "majd talán egyszer..." mondogattam magamban. Most pedig lássunk csodát mégis csak lett!:) Köszönet érte az illetékesnek! :)

Jelenleg, amolyan gyűjtő helyként szolgál. Itt összeszedve, minden fontos információt és linket megtaláltok azokhoz az oldalakhoz, ahol megtalálható vagyok. Biztosan lesznek rajta még változtatások, én szeretném ha több nyelven is olvasható lenne, de az még odébb van, az kicsit nagyobb munka lesz.

Én magam nem értek a weboldal szerkesztéshez, de szerencsére akadt segítségem ebben is. Nagyon nagy köszönet ezért a segítségért! Erre szokták mondani, hogy nélküle nem jöhetett volna létre. :)

Jó nézelődést mindenkinek!

www.liliendesign.com

 

Címkék: design kézműves ajándék ékszer drót különleges wire egyedi draw jewelry ásvány ezüstözött lilien

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr14071637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása