Kígyók sziszegése

 2011.03.19. 04:01

Nem rég egy játék felhívásra lettem figyelmes. Spirit Bliss a hamarosan megjelenő könyve kapcsán indított játékot. A feladat az volt, hogy a könyvhöz készítsenek az olvasók valamit. Ez a valami pedig akármi lehet, amihez kreativitás szükséges. Legyen az egy borítóterv, poszter, ékszer, rajz, festmény… tényleg ami csak eszünkbe juthat. És hogy miért is jelentkeztem rá? Nos, nem rég egy kis alkotói válságba kerültem mondhatni elakadtam, de ez a kis játék adott némi inspirációt. Érdekes volt olyan ékszeren dolgozni, ami egy másik "alkotó" művéhez készült. Kaptam ötleteket is egy nagyon kedves barátomtól, hogy merre induljak el ebben a témában. Köszönöm neki ezúton is, így talán sikerül kilábalnom végre ebből.:)

A könyv címe Spirit Bliss: Árnyékvilág – Kígyók sziszegése. Az ékszer pedig hópehely obszidián fánk alapra készült, gömbölyített bőrszálra függesztve. 

Címkék: design bőr kézműves ajándék ékszer drót kígyó különleges wire hópehely amulett egyedi draw jewelry ásvány medál ezüstözött lilien oszidián

A bejegyzés trackback címe:

https://liliendesign.blog.hu/api/trackback/id/tr882751958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása